Sayfalar

24 Temmuz 2019 Çarşamba

KİTAP ALIŞVERİŞİM-2


Herkese merhaba arkadaşlar. Nasılsınız? Ben çok iyiyim. Bu ara çok meşgul olsamda çok verimli kitap okumaya başladım. İşe gidip geldiğimden baya yorgundum. Bundan sizlerle uzun süredir bir yazı paylaşamadım. Kusura bakmayın araya baya bir süre soktum. Bundan sonra daha çok dikkat etmeye çalışacağım. Evet, bugün sizlere yaptığım kitap alışverişinden bahsedeceğim. 
İlk önce belirtmeliyim ki bu ay çok fazla kitap aldım. Hala da kargoda olan kitaplarım var. Yukarıda resimde  gördüğünüz üzere altı kitap aldım. Tabi bu sefer bir farklılık yaptım hepsini aynı yerden almadım. Şimdi size aldığım kitapları söyleyeceğim:
1. 1984- George Orwell
2. Meftun- Sümeyye Koç
3. Beyaz Geceler- Dostoyevski
4. Sonsuzluğun Sınırında- Melissa E. Hurst
5. Gecenin Hikayesi Aylema- N.G. Kabal
6. Bu Şarkı Hayatını Kurtaracak- Leila Sales
1984 ve Meftun kitaplarını Metro Toptan Marketten aldım. Diğer kitapları her zamanki gibi okuoku.com'dan siparişle aldım. Okuoku'da efsane indirimler. Benim oradan aldığım kitaplar 60 TL civarında tuttu. Bu kitapları çok görüyordum ve okumak istiyordum. En sonunda kavuştum 😄 1984'dü çok pahalı diye alamıyordum bir türlü ama en sonunda dayanamadım 34 TL'ye aldım. Meftun bildiğiniz gibi Hercai'nin ikinci kitabı. Almayı sürekli erteliyordum, tatile giderken alırım diyordum. Ee tabi tatil vakti geldi ve bende aldım. Onun fiyatı da 30 TL civarındaydı. İnternette 1984 ve Meftun'u daha uygun fiyata bulabilirsiniz.  Evet arkadaşlar, işte kitap alışverişimin sonuna gelmiş bulunmaktayız. Size yazımın başında da dediğim gibi bu ay bol kitap okuyorum. Son iki gündür kitap okumuyorum. Çünkü Ağustos'ta tatile çıkacağım ve kitaplarımı oraya saklamak istiyorum. Temmuz ayının ilk 24 gününde yedi kitap bitirdim. Bu ayı yedi kitapla bitirmeyi planlıyorum. Bakalım belki duramam yine de okurum. Eh artık bu kadar gevezelik yeter. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın, bol kitaplı günler👋😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder