Sayfalar

3 Ağustos 2019 Cumartesi

AĞUSTOS AYI OKUYACAĞIM KİTAPLAR LİSTESİ


Herkese uzun bir aradan sonra merhaba millet. Nasıl gidiyor hayat? Keyifler nasıl? Benimki gayet güzel gidiyor. Dün tatile çıktım. Köye geldim. Burada kitap bulamayacağım için uzun zamandır okunacak kitapların hazırlığını yapıyordum. Bir kitap hazırlığı ne kadar zor olabilir demeyin lütfen, benim için epey zor oldu. Hangi kitabı alacağım yada aklımda alacaklarım varsa unuttuklarım olduğumdan beni zorladı. Yinede bu zorluklar bana engel olmadı eksik falan bir şekilde alıp kendime "Okunacak Kitaplar Hedefi" hazırladım. Bu kitapların birisi hariç hepsi yukarıdaki fotoğrafta yer alıyor. Birisi neden yok, sizlere onu da açıklayacağım. Kısacası bu yazıda sizlere kitap yorumu değilde, biraz sohbet havasında yazı paylaşacağım 😊
Öncelikle sizlerden yine özür diliyorum. Yazı paylaşmada iyice düzensizleşti. Bu ara tatil hazırlıkları, işe gidip gelme ve hastane işlerim olduğumdan hiç vakit ayıramadım. Zorlada olsa İnstagram'a gönderi paylaştım ama bu gönderilerde çok azdı. Her yazımda bunu söylüyorum ama yine gönderi paylaşımına özen göstermeye çalışacağım. Evet arkadaşlar, hadi size ilk olarak soru sorayım: Temmuz ayında kaç kitap bitirdiniz? Cevapları yorumda bekliyorum. Ben 8 kitap bitirdim. Bu 8 kitaptan birisi pdf kitaptı. Çünkü Chicago Vampirleri Serisi'nin üçüncü kitabını bulamadım. Mecbur pdf okumak zorunda kaldım. Pdf okumak hiç bana göre değilmiş bunu anladım. Gözlerimi çok ağrıttı. Tabi serinin üçüncü kitabını bitirince bu ay hemen dördüncü kitabını aldım. İşte yukarıdaki fotoğrafta olmayan kitap budur. Adı Sert Isırık (Chicago Vampirleri Serisi 4. kitap). Neden yukarıda yok diye soracak olursanız, tatile çıkacağımız gün aceleyle fotoğraf çekiyordum. Çünkü 1 ay eve gelmeyeceğim. İşte yola çıkmada bir iki saat önce fotoğraf çekmeye çalışırsam böyle oluyormuş, kitabı fotoğraf karesine koymayı unuttum😄 Diğer okunacak kitaplarımla bir arada değildi. Çünkü ben Ağustos'ın birinde o kitaba başladım, ondan o kitaplardan ayrı duruyordu. Sert Isırık, Ağustos ayının açılışını yaptığım kitap oldu. Biraz bundan pişmanım. Serinin üçüncü kitabına göre hiç akıcı gitmiyor. Beni biraz sıkmaya başladı. Umarı bu durum beni rs'e sokmaz. Daha okunacak yedi kitabım var ve ben bunu hak etmiyorum😄 Yukarıdaki kitaplara baktığınızda özene bezene aldığım kitaplar var: Obsidio ve İlişkiler. Obsidio'yu, Türkiye'ye geldiği vakittendir almak istiyordum ama 99 TL civarında bir fiyatla satışa çıkarıldığından alamadım. Bekle bekle nereye kadar? Fiyatı 55 TL'den aşağı düştüğünü görmediğimden dayanamayıp aldım. Kötü haberi şimdi söylemeliyim ki kitabı okuma heyecanım kaçtı. Zaman okuma isteğini öldürüyor. Diğer kitap yani İlişkiler, Rainbow Rowell'ın eseri olduğundan çok merak ediyordum. Fakat aldıktan sonra kitaba yapılan yorumlarda, kitabın durgun geçtiği çok söylenmiş. Bundan dolayı bu kitabı da okumaya  hevesim biraz kırıldı.  Umarım ben okurken eğlenirim. 
İşte arkadaşlar, bu ay okuyacağım kitaplar bunlardan ibaret. İnstagram'da oylama yapmıştım. Ağustos ayında hepsini bitirebilir miyim diye. 20 evet, 5 hayır cevabı aldım. Bana soracak olursanız, bende yetişmeyecek gibi hissediyorum; ama bu benim kitaplara okumayacağım hedefi koymam için sebep olamaz. Yine de okuyacağım. İşte bu😄 Ben bu yazıyı uzatmaya devam edersem yetişmeyeceği kesin. Yazımın sonuna gelmiş bulunuyoruz arkadaşlar. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, kendinize iyi bakın. Bol kitaplı günler! 😊👋

2 yorum:

  1. Bazen insan sahip olmak istediği kitaba sahip olunca okumak istemiyor gibi geliyor ama durum şu ki, kitaba o kadar para verildiği için o kitabı birazda sindirerek okuma çabası. Bende öyle oluyor en azından. Benim karışık bir Temmuz ayım olduğundan bırak kaç kitap bitirmeyi, tek sayfa okuyamadım maalesef. Nedenini merak edersen blogda yazısı var. Zira bir aydır blogda da değildim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir tespit olmuş, haklı olabilirsin :) Bloguna girip bakacağım. Çok merak ettim. Yorum için çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil