Sayfalar

2 Temmuz 2019 Salı

KİTAP ALIŞVERİŞİM


Herkese iyi akşamlar millet. Nasılsınız? Tatiliniz nasıl gidiyor? Uzun bir ara sizlerle yazı paylaşamadım. Mezun olduğumdan dolayı, kep atma, yemin töreni, elbise arama, hazırlık derken blogda pek aktif olamadım. Ama bundan sonra aktifliğime geri döneceğim. Elimde baya yazı biriktirdim. Sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyorum😄 
Bir önceki yazıda sizlere okuoku.com'dan kitap alışverişi yaptığımdan bahsetmiştim. İşte bugün bu kitaplarla sizlerin karşınızdayım. Tabi bunları sizlerle o kadar geç paylaştım ki, ben bu üç kitabı bitirdim bile.  Tam olarak bitirmedim yada. Günlerin Sonu adlı kitabı yarıladım. Evet arkadaşlar. Bu kitapları toplam 55 TL'ye aldım. Okuoku.com'da çok güzel indirim vardı. Bunu değerlendirip alıyım dedim. Farkındayım çok az aldım. Çünkü kitap seçerken çok kararsız kaldım. Ne alacağıma karar veremediğimden bu üç kitapla yetinmek zorunda kaldım. Aslında birazda işime geldi. Elimde okumadığım çok  kitap olunca, benim okuma isteğim kaçıyor. Tabi bir anda poşet poşet yeni kitapla da evde karşılanmayı da çok seviyorum ama okuma isteğimin kaçmasındansa az ama sık sık kitap almayı tercih ediyorum. 
Şimdi gelelim kitap siparişine. Ben Pazar günü sipariş vermiştim. Hafta sonu olduğundan mı artık ne bilmiyorum ama kitaplar elime altı gün sonra ulaştı. Bu durum beni çok sinir etti. Tedarik süresi 2-3 gün olduğu yazıyordu ama kargoya beş gün sonra verildi. Neyse ki kargo şaşırtıcı derecede kitapları çok hızlı getirdi. İşte durum böyle. Siparişimde tek memnun kalmadığım olay, elime geç ulaşmasıydı. Birazda sizlere kitapların durumundan bahsedeceğim. Kitaplarım elime sağlam ulaştı. Tek bir kırışıklık, kırık yoktu. Zaten benim okuoku.com'dan verdiğim siparişlerde şu ana kadar hiç elime hasarlı kitap ulaşmadı. Bu yönden tebrik ediyorum. Çok başarılılar. Tabi beni siz yanlış anlamayın. Kitap hasarlarına karşı takıntım yok ama yine ufak bir zara gelince üzülüyorum. Onlar bizim kıymetlimissssss😄
Yukarıda fotoğrafta gördüğünüz üzere indiriminden faydalandığım tek kitap Geekerella. Diğer kitaplar uygun fiyatlı olduğundan indirim kovalamadım. Geekerella 13 TL, Gece Isırıkları 18 TL, Günlerin Sonu 23 TL civarı fiyattalardı. Net fiyatlarını hatırlamıyorum, kusura bakmayın arkadaşlar. 
Kitap alışverişim bu kadar millet. Birazcık da kitaplardan bahsedeyim. Önceki yazılarımı okuduysanız Bazı Kızlar Isırır adlı kitabı yorumlamıştım. O kitabı devamı olan Chicago Vampirler Serisi 2 yani Gece Isırıkları olmaktır. Geekerella herhangi bir kitabın devamı veya  seri bir kitap değildir, tek kitaptır. Günlerin Sonu'ysa, Meleğin Düşüşü adlı kitap serisinin üçüncü kitabıdır. Bu kitap siparişimdeki üç kitap da muhteşem güzeldi. İlk defa böyle güzel kitap kombosu yaptım😄 Her şey böyle güzel giderken kitaplarımın sonuncusunu okumaktayım şuan: Günlerin Sonu. İşte sonralara geldiğimden yeni kitap siparişi veriyim dedim. Chicago Vampirler Serisinin üçüncü kitabını alıyım dedim. Kötü haber anında gelir. Kitabın baskısı yok. Hiçbir yerde bulamıyorum. Eğer sizler denk gelirseniz bu kitaba lütfen yorumda belirtin, bu durum aşırı moralimi bozuyor.
Evet arkadaşlar. Bugünkü yazımın sonuna gelmiş bulunmaktayız. Bir sonraki yazımda Haziran ayında bitirdiğim kitapları sizlerle paylaşacağım. Evet bunun için biraz gecikmiş olacağım ama lütfen meni mahzur görün. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere millet, kendinize iyi bakın. Bol kitaplı günler 👋😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder