Sayfalar

4 Temmuz 2019 Perşembe

HAZİRAN AYI OKUDUKLARIM


Herkese merhaba arkadaşlar. Kısa bir süre sonra sizlerle yeni yazımı paylaşmaya geldim. Nasılsınız bakalım? Sıcaklarda bunalıyor musunuz? 😄 Yoksa havuz, deniz, kum, güneş yapıp serinliyor musunuz? Ben sıcaklarda bunalanlar tayfasına giriyorum. Daha Temmuz ayındayız ama şimdiden kışı özlüyorum. Artık kışı beklemekten başka çarem yok maalesef. Evet gelelim konumuza. Geçen yazımda sizlere söylediğim gibi, bu yazımda Haziran ayında okuduklarımı paylaşacağım. Biraz geç oldu, kusura bakmayın. Bu arada hangi ayda ne okudum tespitini ilk defa yapıyorum. Çok heyecanlıyım😊
Haziran ayı tam yaz tatilinin başlangıcı olsada benim için en yoğun aylardan biriydi. MEzuniyetim, yemin törenim ve okulumun bitmesinden dolayı iş arayışına girdiğimden dolayı kitaplara pek vakit ayıramadım. Ayın başında bu durumun böyle olacağını tahmin ettiğimden dolayı kendime üç kitap okuma hedefi koymuştum. Ve işte gelin görün ki ben kendimi bile şaşırtarak yedi kitap okumuşum. Yedi kitap sizlere az gelebilir ama benim fazla bir sayı. Zaten ben bir türlü şu bir ayda 14-15 kitap bitirenleri anlayamamışımdır. Abi sizler yemek yemek yerine kitap mı yiyorsunuz? Biriniz açıklayınız, lütfen 😄 Şimdi gelelim kitaplara:
İlk sıradaki kitabımız Gece Isırıkları. Chicago Vampirler Serisi'nin ikinci kitabı. Kitaba kesinlikle bayıldım. Muhteşemdi. İlk kitabına göre daha akıcı ve heyecanlı bitti. Hala üzülerek sizlere bildiriyorumki bu serinin üçüncü kitabını bulamadım. 
İkinci sıradaki kitabımız Hercai. Bunun kitap yorumunu sizlerle paylaşmıştım. https://reatherfeather.blogspot.com/2019/06/hercai.html Linke tıklayarak okuyabilirsiniz. Kısaca kitap beklentimin üzerindeydi.
Üçüncü kitabımız Oz Büyücüsü. Küçükken okuduğumuz olan Oz Büyücüsü. Evet, şaşırmayın. Hala çok tatlı bir kitap. Masal gibi tıpkı su gibi akıp gidiyor.
Dördüncü kitabımız  Bozkır Bir Yolculuk Hikayesi. Ufak bir çocuğun yolculuk hikayesini anlatıyor. Heyecanlı olaylar pek olmasa da, bu durum kitabın akıcılığına olumsuz bir etki yapmıyor. Kendisini okutmaya devam ediyor.
Beşinci kitabımız Seksen Günde Dünya Gezisi. Açıkçası bu kitabı okurken ben çok heyecanlandım. Çünkü bir iddia üzerine kitabın konusu kurulmuş. Sanki bu iddiaya ben girmişim gibi bir heyecanla, bir de gerginlikle okuyup durdum.
Altıncı kitabımız Başlangıç Meridyeni Teorisi. PAralel Evrenler Teorisi serisinin devamı olan kitap. İlk kitaba göre pasif kaldığını düşünüyorum.
Yedinci kitabımızsa Geekerella. Bu aralar oldukça popüler olan bir kitap. Cidden popüler olmayı da hak ediyor. Sindirella'dan uyarlama bir kitaptır.
Haziran ayında en çok beğendiklerimi sıralayacak olursam:
1. Geekerella
2. Gece Isırıkları
3. Oz Büyücüsü
4. Seksen Günde Dünya Gezisi
5. Hercai
6. Başlangıç Meridyeni Teorisi
7. Bozkır Bir Yolculuk Hikayesi
Evet arkadaşlar. Bugünkü yazımında sonuna gelmiş olarak bulunmaktayız. Haziran ayı kitap okumalarım çok güzel ve çok eğlenceli geçtiğini ve yukarıda sıraladığım kitapları mutlaka okumanızı tavsiye ederim. Kendinize iyi bakın, bol kitaplı günler!!👋😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder