Sayfalar

4 Eylül 2019 Çarşamba

AĞUSTOS AYI OKUDUĞUM KİTAPLAR


Herkese merhaba arkadaşlar. Uzun bir aradan sonra yeniden sizlerle yazılarımı paylaşmaya geldim. Tatilde olduğumdan pek gönderi paylaşamadım. Tabi tatil bitti bu sefer de iş arayışları, atamalarla uğraşma derken sizleri çok boşladım. Bundan sonra paylaşımları maalesef azaltacağım. Zamanımın çoğu dolu oluyor. Yinede mümkün olduğunca paylaşım yapmaya çalışacağım. Umarım bugün sizlerle paylaşacağım yazıyla bunu telefi ederim.
Ağustos ayının başında sizlere okuyacağım hedef kitaplarımdan bahsetmiştim. Toplam sekiz kitap vardı. Instagramda bu sekiz kitabı Ağustos ayında bitirip bitiremeyeceğime dair bir anket yapmıştım. Çoğunluk okuyabileceğim kısmını seçerek bana baya cesaret verdiler. Onlara çok teşekkür ediyorum. Tabi okuyamayacağımı söyleyenlere de teşekkür edeceğim. Çünkü sizler de beni hırslandırdınız 😂 Evet gelin görün ki ben bu sekiz kitabı ucu ucuna da olsa Ağustos ayı içerisinde bitirdim. Kendi rekorumu geçerek toplam 3496 sayfa okudum. Şimdi sizlere bu kitaplardan kısa cümlelerle bahsedeceğim. Kitapları şu sırayla okudum:
1. Sert Isırık 
2. Sonsuzluğun Sınırında 
3. Meftun
4. Obsidio
5. Gecenin Hikayesi Aylema
6. Gecenin Hikayesi Aşeka
7. İlişkiler
8. 1984

Tatile gitmeden önce Sert Isırık'a zaten başlamıştım. Chicago Vampirleri Serisi'nin dördüncü kitabı. Kitap aşırı heyecanlıydı. Maalesef serinin devamı Türkçe'ye çevrilmediğinden okuyamayacağım. Sonsuzluğun Sınırında'yi tatile çıktığımda okumaya başladım. Başlarda olaylar saçma ve hedefsiz geldiğinden sıkıcıydı ama sonlara doğru mükemmel oldu. İkinci kitabını çok merak ediyorum. Bir sonraki kitap Meftun oldu. Tam bir hayal kırıklığı oldu. Belki bu yorumum aşırı sert kaçacak ama güzel kitap yazacağım, edebiyattır bu deyip lütfen bizleri gereksiz cümlelerle, fazlalık benzetmelerle boğmayın artık. Sırada Obsidio var. Cidden bu kitap harika ötesi. Bunun için uzun uzun ayrı bir kitap yorumu hazırlamayı dört gözle bekliyorum. İşte şimdi beni günümün 9 saatini okutarak geçiren seriye geldik. Gecenin Hikayesi. Bu seri hakkında çok hevesli aldım. Yazarını yabancı sandım, alırken kitap hakkında hiç bir fikrim yoktu. Sonrada bir baktım türk yazar. Beklentim olmayınca kitaptan soğudum. Zorlada olsa okuyayım derken bor bakmışım bağımlısı olmuşum.  Şuan en sevdiğim kitaplar listesinde 1 numarada bu seri var. Şimdi Bir Rainbow Rowell eseri olan İlişkiler var. Tıpkı Sabit hat gibi konusu bana çok boş geldi sevemedim. Son kitabım 1984. Bu kitabı herkes çok seviyor ama medense bana pek hitap etmedi. Nedenini söylemeden belirtmeliyim ki kitap cidden güzel ve çok güzel bir dille yazılmış. Fakat kitabın distopik olması bende sorun yaratıyor. Ben distopik tarzda kitapları okurken hayal etmede zorluk yaşadığımdan akıcı gelmiyorlar. 
Şimdi kafalara şu soru takılabilir: Bu kadar kitabı nasıl bitirdin? Açıkcası benim için çok zor oldu. Özellikle de tatilde olmamdan okumakta zorlandım. Bundan dolayı boş bulduğum her vakitte kafamı kitaba gömdüm. Kendimi bir anda bu kadar kitaba boğunca, hedef listemdeki kitaplar bitince bir hafta kitap okuyamadım. Biraz soğumuştum ama şuan tam gaz kendimdeyim 😂
Evet arkadaşlar Ağustos ayımın özeti bu kadar. Kpss'ye hazırlanmaya başladığımdan dolayı sizlerle paylaşacağım yazılar arasındaki zaman uzayacak. Bu durumdan çok mutsuzum ama şuan kitap okumaya bile vakit bulamıyorum. Üzgünüm 😕  Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, kendinize iyi bakın.

Ağustos Ayının Favori Kitap Sıralaması
- Obsidio ⭐⭐⭐⭐⭐
- Gecenin Hikayesi Aylema ⭐⭐⭐⭐⭐
- Gecenin Hikayesi Aşeka ⭐⭐⭐⭐⭐
- Sert Isırık ⭐⭐⭐⭐
- Sonsuzluğun Sınırında ⭐⭐⭐⭐
- 1984 ⭐⭐⭐
- İlişkiler ⭐⭐
- Meftun ⭐

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder