Sayfalar

10 Eylül 2019 Salı

WALTER ERKEKLERİYLE HAYATIM


Yazar: ALI NOVAK
Kitap Sayfası: 320

Alıntı:
"Sanki sen yer çekimisin ve bende radarındaki küçük sinyalim."
Herkese merhaba arkadaşlar. Nasılsınız? Eylül ayınıza nasıl başlangıç yaptınız? Okumalar son hızda devam mı yoksa okul hazırlıklarıyla meşgul müsünüz? Ben Eylül ayını kendim için sakin ay olarak ilan ettim ve kendime üç  kitap okuma hedefi koydum. Bugün de sizlere bu üç kitaptan birinin bittiğini haber vermeye geldim. Tabi haberin yanında birde kitabı sizlere anlatacağım. Bakalım bugün yorumlarımla aranız nasıl olacak? Not düşelim hemen şuraya: Rahat rahat okuyabilirsiniz, spoillerlar minimum seviyede 😂
Bu aralar Instagram'da karşıma çok çıkan kitaplardan biri Walter Erkekleriyle Hayatım'dı. Doğum günümde kuzenlerim bana aldıklarından çok mutlu oldum. Cidden bir insana alınacak en güzel hediye kitap bence. Bu beni çok mutlu ediyor. İşin en güzel yanı bana ilk kitap hediye edenlerde bu kitabı alan kuzenlerimdi. Herkese böyle kuzen lazım 😂 Neyse konudan çok saptım, hemen dönüyorum. Kitap dış tasarım olarak aşırı sevimli görünüyordu. Cildinin pastel tonlarında olması bana Rainbow Rowell'ın kitaplarını anımsattı. Şimdi dış kapak sevimlide içeriği de sevimli mi ona bakalım. Konu icabı acıklı bir olay üzerinden mutlu, mutsuz bir arada kalmış bir kızın hikayesini anlatıyor. Baş kahramanımız Jackie. Jackie, ailesini trafik kazasında kaybederek yalnız kalır. 18 yaşından küçük olduğundan yeni bir koruyucu ailenin yanına yerleşir. Jackie mükemmeliyetçi bir karaktere sahiptir. Her şeyi kontrol etmeyi çok sever fakat yeni evinde bir terslik olur ve 12 erkeğin arasına düşer. Aslında tam olarak 12 değilde bu sayı 11'dir. Geriye kalan bir kişi (Parker) erkek gibi kızdır. Konu olarak çok sade olduğunu düşünüyorum. Fakat bu durum kitabın akıcılığını sıkmamıştır. Biraz daha ayrıntılara yer verilseydi, aynı zamanda ince elenip sık dokunsaydı daha iyi olacağını düşünüyorum. Yani demek istediğim konu sığ olmasının yanı sıra yaşanan olayların sonunu çok rahat tahmin edebiliyorsunuz (Kitabın son kısmı hariç) Konu ne kadar sadeyse, karakter bolluğu da bir o kadar karmaşık 😂 Sayfa yüze kadar sürekli başa dönüp bu kimdi diye bakmak zorunda kaldım. Bu arada başta 12 Walter bireyi hakkında, Jackie tarafından alınmış kısa not var. Bundan dolayı rahat olun hiçbir türlü karakter tanıma sıkıntısı çekilmiyor. Konudan sonra sıradaki inceleme yazarımızın yazım dilinde.
Yazar kitabı olabildiğince sade bir dille ele almış. Kitap bana zaten çıtırlık kitaplardan gelmişti, anında okunup bitiyor. Akıcı ve sıkıcı değil. Hatta çok gariptir ki hiç sıkılmadan okudum. Betimlemeler yününden yeterli olduğunu düşünüyorum. Yazarın vurgulamak istediği imgeler çok rahat hayal edebiliyorsunuz. Walter Erkekleriyle Hayatım benim için, ne kadar Sonbahara geçsek de, tam yaz kitabı oldu. Kafa dağıtmak için aradığınız eğlenceli kitap varsa mutlaka okumalısınız. 
Evet millet. Bugünkü kitap yorumumuzun da sonuna gelmiş bulunmaktayız. Şuanda okuduğum kitap Vadideki Zambak. Beni pek sarmadığından yavaş okuyorum. Kitabı bitirince belki sizlerle onun yorumunu paylaşırım. Bakalım sıradaki yorumumuz ne? 😊 Kendinize iyi bakın okurlar! Bir sonraki yorumda görüşmek üzere, bol kitaplı günler😊👋
⭐⭐⭐⭐
PUAN: 4/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder