Sayfalar

18 Eylül 2019 Çarşamba

VADİDEKİ ZAMBAK


Yazar: HONORE DE BALZAC
Kitap Sayfası: 300

Alıntı:
"Her acının öğrettiği bir şey vardır, onca acı çektiğim için bilgim derin."
Herkese yeniden merhaba arkadaşlar. Nasılsınız? Hayat nasıl gidiyor? Eylül ayına ben pek iyi bir giriş yapamadım. Rahatsızlandım. Ondan dolayı kitap okumamda düşüş oldu. Benim kitap okumamda düşüş olduğu gibi Instagram ve Blogger'da da etkileşim düştü. Bu durumda benim moralimi bozduğunda yine olumsuz etkiledi. Umarım bu durum yakın vakitte düzelir 😔 Eylül ayının ikinci kitabı sonunda bitirmiş bulunmaktayım. Klasiklerden bir kitap olduğumdan, bitirmem uzun sürdü. Nedense klasikleri okumak daha çok vaktimi alıyor. Eylül ayımın ikinci kitabının adı Vadideki Zambak. İsmi çok güzel görününce aldım. Kısa sürede biter diye düşünmüştüm tabi ama bu kitabı okumak fazla fazla uzun sürdü. Çünkü dili bana ağır geldi. Tabi tek dillede bitmedi birde konuşma kısımları az olduğundan aralıksız yazılar vardı ve bunu okumak cidden zaman alıyor. İş Bankası Yayınlarını bilirsiniz yazı fontları ne kadar küçüktür. Bu kitapta 300 sayfa ve minicik yazılardan oluşuyordu. Konu olarak genç bir erkeğin kendisinden büyük birine duyduğu aşkı anlatıyor. Konusu icabı romantik ve aşırı ciddi bir hava mevcut. Romantik kitapları severim ama ciddi olunca beni biraz boğdu. Aynı zamanda yoğun bir dram da mevcuttu. Baş karakterin bedbaht bir ruha hakimdi. Bu durumda kitapta baş karakterin başına nadir olarak iyi şeylerin gelmesine sebep olmuştur. Dram, romantik, ciddi bu üçlü kombinasyon kitabın akıcılığını yavaşlattığını düşünüyorum. Bundan pek sevemedim. Bu kitaptan sonra sanırım uzun bir sure klasiklerden okuyamayacağım. Bana ağır geldi. Evet arkadaşlar kitap yorumum bu kadar. Şimdi biraz sohbet edebiliriz😂
Yakın vakitte yeni bir kitap alış verişi yaptım.  Evet çok sık yapıyorum. Çünkü az az alıyorum. Çok alınca okuyasım kaçıyor. Bu da benim garip bir özelliğim 😂 Aldığım kitaplar hakkında ayrı bir yazı paylaşmayacağım. Burada kısaca bahsedeceğim. Uzun zamandır Ay Günlükleri  serisini merak ediyordum. İndirimde yakalayınca ilk iki kitabını aldım. Bunlar Cinder ve Scarlet. En çok satılanlarda Kiraz Ağacı İle Aramızdaki Mesafe adlı bir kitap gördüm. Yorumlara baktığımda herkes kitabı övmüş, bende aldım. Kalın bir kitap bekliyordum ama gençlik tarzı kitaplar gibi ince bir kitap geldi. Aynı zamanda yazı fontu baya büyük. Bu kitabı okuyunca sizlerle mutlaka fotoğrafını paylaşacağım. Bir diğer aldığım kitapsa Kutup Yıldızı. Instagram'da takip ettiğim bir blogger tavsiye edince aldım. Toplam 53 TL civarında bir fiyat ödedim. Bu arada kitapları okuoku.com'dan aldım. Bakalım sırada hangi kitabı okuyacağım? Hala karar veremedim. Yeni aldığım kitaplardan birini okuyacağım. Eğer sizin özellikle oku dediğiniz kitap varsa lütfen yorumda belirtir misiniz?😊 
Sohbetimizin de sonuna gelmiş bulunmaktayız. Kendinize iyi bakın arkadaşlar. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, kendinize iyi bakın. Bol kitaplı günler. 
⭐⭐⭐
PUAN: 3/4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder