Sayfalar

13 Kasım 2019 Çarşamba

TÜYAP

Herkese çok uzun bir aradan sonra yeniden merhaba millet. Nasılsınız? Hayat nasıl gidiyor? Benimkisi çok güzel gidiyor. Özellikle bu ay harika bir başlangıç yaptım ve öyle devam ediyor. Umarım bozulmaz 😂 Bu güzelliği tabiki de Tüyap'a borçluyum. Bildiğiniz üzere 2 Kasım'da Tüyap Kitap Fuarı açıldı. Bende direk oraya damladım. Yıllar sonra ikinci gelişim oldu. Sabah erken gittiğimden çok az insan vardı. Bundan dolayı olsa gerek her yer kitap kikuyor. Ahh bu koku çok güzeldi. Umarım sizlerde gittiğinizde bu kokuyla karşılaşırsınız. Şimdi sizlere aldığım kitaplardan ve dikkatimi çeken indirimlerden bahsedeceğim. Aslında giderken kitap almayacağım diye kendimi tembihleyip, üç kitap aldım ve eve gelince de kendime kızdım. Çünkü özellikle bir yayınevinde çok şaşırtıcı indirimler vardı. Bildiğiniz üzere piyasa en pahalı kitapları Pegasus Yayınları'da var. Bundan dolayı bu yayınevindeki kitapları çok alamıyordum. Fakat gelin görünki Tüyap'ta standın bir kısmında 20 TL'ye kitaplar satılıyordu. Diğer kısımlarda da belli oranda indirimler uygulanıyordu. Bende Ruhlar Üçlemesi'nin birinci kitabını, Cadıların Keşfi'ni aldım. 24 TL gibi bir civara aldım. 20 TL olan kısımdan kitap almadığıma sonradan çok pişman oldum. Fuara giderken özellikle Ephesus Yayınları'nda olacak indirimde beklentim yüksekti ama hayal kırıklığına uğradım. Bu yayınevinden de Amy ve Roger'ın Efsanevi Yolculuğu'nu aldım. Fiyatı 25 TL'di ve şansıma bu kitabın sonuncusunu aldım. Ellernde bu kitaptan başka kalmamış. En son aldığım kitapsa Dex Yayınları'ndan Şafak Kulesi oldu. Cam Şato'nun altıncı kitabı olan bu romanı 32 TL'ye aldım. Acı ama gerçek şudur ki: Dex Yayınları'nda ki indirim azdı. Bu kitabı internette de 32 TL'ye bulabilirsiniz. Sadece bu kitapta değil diğer kitaplarında da fiyatları yüksekti. Gezdiğim yayınlar arasında en guzel indirimi Pegasus'un yaptığını gördüm. Eğer giderseniz mutlaka uğrayın derim. Çünkü Pegasus Yayınları'nda bu fiyatlara kitap bulmak çok zor oluyor. Tüyap hakkında fikirlerim kısaca bunlar. Şimdi sizlere okuoku.com'dan aldığım kitaplardan bahsedeceğim. Cress, Kutup Yıldızı 2, Scarlet. Bu üç kitabı 55 TL'ye aldım. Bence çok uygun tuttu. Bu arada bugün Kutup Yıldızı 2'yide bitirdim. Sizlerle paylaşacağım birçok kitap yorumu elimde birikti. Kısa zamanda bu yazılarıda yayınlayacağım. Bugünlük yazımın sonuna geldik. Kendinize iyi bakın okurlar. Görüşmek üzere👋

1 yorum:

  1. Açıkçası ben kitap fuarlarından kitap almamaya karar verdim. Zaten bu sene fuara gidemedim. Aralık ayında Tüyap var. Giriş ücretleri ve yerinin ters olması nedeniyle gider miyim? bilemedim.

    YanıtlaSil