Sayfalar

22 Kasım 2019 Cuma

AMY VE ROGER'IN EFSANEVİ YOLCULUĞU


Yazar: MORGAN MATSON
Kitap Sayfası: 448

Alıntı:
"Her şeyi seviyorsan, hiçbir şeyi pek sevmiyorsun demektir."
Selam millet. Nasılsınız? Bugün sizlere yeni bir kitap yorumuyla geldim. Uzun zamandır okumak istediğim kitaplardan birisi olan Amy ve Roger'ın Efsanevi Yolculuğu'nu sonunda okudum. Sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyordum 😊 Ben bu kitabı Tüyap'a gittiğimde aldım. 24 TL civarında bir fiyattı. Tam olarak hatırlamıyorum. Çok bir indirime girmemişti ama dayanamayıp aldım. Dış görünüşünün tatlılığı artık o kadar çok ilgimi çekmişti ki dayanamadım 😂 Şimdi kitabın konusuna değinmeye başlayalım.
Kitabımızın ana karakterleri Amy ve Roger, kitabın adından da anlaşılıyor. Amy, babasının ölümünden sonra tek başına California'da yaşar. Annesi Connecticut'a arabasını getirmesini istemesi üzerine, Amy ve Roger'ın seyahatlerinin temeli atılır. Roger, Amy'nin küçükken oynadığı arkadaşlarından birisidir ve o da babasının yanına gitmek üzere beraber yola çıkarlar. İkisininde planlarında olmayan bir kararla planlanmış olan rotadan saparak, yollarını uzatarak Connecticut'a varırlar. Bu yolculukta ikisininde problemleri anlatılır, bunların üstlerinden nasıl geldiğini konu alır. Açıkçası bu kitapta en çok hoşuma giden aşkın ön planda olmaması oldu. Daha çok ikinci hatta üçüncü plana atılmıştı. Genç kitapları arasında bu tür olaylara çok nadir denk geldiğimden çok sevdim. Kitap tam bir gezi kitabı. Kitabın içinde Amerika'da gezdikleri yerlerin fotoğraflar ve yazılmış müzik listeleri var. Bu benim çok hoşuma gitti. Ayriyetten size belirtmeliyim ki, yazar bu yolculuğu gerçekten yaşıyor. Fakat seyahatin yönü California'dan Connecticut'a değil de tam tersi Connecticut'tan California'ya doğru oluyor. Hatta kitabın içindeki fotoğrafları yazar kendi yolculuğundan çekmiş. Şimdi sizlere kitabın yazım dilinden bahsedeceğim.
Kitap çok sade bir dille yazılmış. Okurken çok fazla işletmelere denk gelebilirsiniz. Mesela İn N Out Hamburger zinciri. Bu tür yerlerde yaptıkları harcamaların faturaları da kitapta yer vermiş yazarımız. Kitap ortalama bir kalınlıkta olup, büyük puntoyla yazıldığından hemen bitiveriyor. Zaten çabuk bitmesinde içindeki fotoğraflar, müzik listeleri gibi çizimlerinde etkisi var. Çok eğlenceli bir kitap olduğunu düşünüyorum. Okurken kendiniz o seyahate çıkmışsınız gibi hissediyorsunuz. Hatta kitap bitince üzüleceksiniz. Bunlara hazırlıklı olun 😂 
Evet arkadaşlar, bugünkü yazının sonuna gelmiş bulunmaktayız. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, kendinize iyi bakın. Bol kitaplı günler😊👋
⭐⭐⭐⭐⭐
PUAN: 5/5

2 yorum:

  1. Kitap ambalajları beni de çok etkiliyor ama dikkat etmek lazım yanıltıcı olabiliyorlar :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler.
    https://www.metpordekor.com/

    YanıtlaSil