Sayfalar

28 Mart 2020 Cumartesi

KUTUP YILDIZI 2


Yazar: MEHTAP FIRAT
Kitap Sayfası: 432

Alıntı:
"O kadar güzel gülümsüyordu ki insanın baktıkça bakası geliyordu."
Herkese merhaba arkadaşlar. Kısa bir aradan sonra yeni bir kitap yorumuyla geldim. Evde günleriniz nasıl geçiyor? Benim çok fazla kitapla geçiyor. 12 saat dolmadan bir kitabı bitirmiş oluyorum. Elimde son bir kitap kaldı. Umarım kitaplarım bitmeden yeni aldığım kitaplar hemen elime ulaşıverir. Evet, yeni kitaplar sipariş etti. Yine rahat durmadım altı tane aldım😂 Belki bir sonraki yazımda sizlere kitap alışverişimden bahsederim. Bu kadar sohbet yeter artık kitap yorumuna geçelim☺️
Kutup Yıldızı serisinin ikinci kitabından bahsedeceğim. İlk kitabını sizlere yorumlamıştım. Birazda ikinci kitabın konusuna değinelim: Açıkcası Kutup Yıldızı 2'de aynı moduyla devam ediyor. Demir bu kitapta geri dönüyor. Nisa daha karamsar bir halinde bu kitapta. Sürekli yanlış kararlardan dolayı Demir ve Sanem sevgili olur. Bu durumu Demir istemeyerekte olsa Nisa'nın isteğiyle yapar. Bu kitabı okurken en çok şaşılacak olay kitabın sonunda verildiğini düşünüyorum. Baya baya "Yok artık!" diyebileceğiniz bir olay patlıyor. Yazarımız sağ olsun kitabın sonunu heyecanla kapatmış. Bu kitapta yavaş yavaş gerçekler yüz üstüne çıkmaya başlar. Kimin ne olduğu yada masum, saf görünen bazı kişilerin tam tersi olduğunu göreceksiniz. Bu kitabın tek güzel yanının bu olduğunu düşünüyorum. Çünkü ilk kitaba göre daha  çok dramatik olaylar var ve bazı olayları yada verilen kararları akıl mantık almıyor. Bu durum beni bunalttı. Eksik yönlerinden en büyüğünün bu olduğunu düşünüyorum. İlk kitabın heyecanı ikinci kitaba yansımamış. Beklentilerimin altına düştü. Yazım dili ilk kitaptaki gibi sade olsada akıcı bir kitap olduğunu düşünmüyorum. Özelliklede başlarda yaşanan olaylar beni o kadar baydıki kitabı kaç kez elimden bıraktığımı hatırlamıyorum. Sonlara doğru biraz da olsa toplasam ilk kitabın yerini tutmadı. 
Üçüncü kitabını da ben okudum yakın vakitte sizlerle onunda yorumunu paylaşacağım. Bakalım üçüncü kitapta Sana ve Nisa'nın hayatındaki olumsuzluklar düzelecek mi? 
Bugünkü kitap yorumunun sonuna geldik. Umarım beğenmişsinizdir arkadaşlar. Bir sonraki günlerde görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın, bol kitaplı günler!👋
⭐⭐⭐
PUAN: 3/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder