Sayfalar

25 Temmuz 2020 Cumartesi

GECENİN GÖLGESİ (RUHLAR ÜÇLEMESİ-2)

Kitap Sayfası: 672
Yazar: Deborah HARKNESS

Alıntı:
"Madison'daki yalnızca birkaç dakikalık ilk zaman yürüyüşümden bu yana, zamanı ışık ipliklerinden ve renklerden oluşan bir madde olarak düşünmüştüm. Yeterince yoğunlaşırsanız tek bir ipliğe odaklanabilir ve onu kaynağına kadar izleyebilirdiniz. Şimdiyse zamanda birkaç yüzyıl yürüdükten sonra, görünüşteki basitliğini hayal edilemeyecek kadar çok sayıda geçmişi milyonlarca şimdiye ve sayısız potansiyel geleceğe bağlayan olasılık düğümlerini gizlediğini biliyordum. Isaac Newton zamanın kontrol edilemeyecek bir doğa gücü olduğuna inanmıştı. 1590'a güç bela geldikten sonra ona inanmaya hazırdım."
Herkese merhaba arkadaşlar. Sürekli sık aralıklarla yazacağımı söyleyip ayda bir yaptığım paylaşımlarla yine karşınızdayım. Nasılsınız? Günleriniz nasıl geçiyor? Kitaplarla aranız nasıl? Benim çok yoğun geçiyordu; fakat normalleşmeye başladım. Bundan dolayı kitap okumalarım artmış durumda. Bu arada istek listemdeki kitaplarda bitmek üzere, tavsiye kitaplarınız varsa bana söyleyin. Özellik fantastik veya bilim-kurgu tarzında çok beğendiğiniz kitap varsa lütfen belirtin. Bugün sizlere Ruhlar Üçlemesi serisinin ikinci kitabı hakkındaki düşüncelerimi anlatacağım. Aslında bu kitabı bitireli baya zaman geçti. Hatta bir hafta önce üçüncü kitabını bitirdim. Bundan dolayı bir sonraki gönderim üçüncü kitabı hakkında olacak. Hadi bakalım şimdi ikileyelim 😂 Birinci kitabı okuduysana eğer Diana ve Mathew'in geçmişe doğru yolculuğa çıkarak sonlandığını hatırlayacaksınız. Amaçları hem Ashmole 782'nin eksik sayfalarını bulmak hemde Diana'nın güçlerini nasıl kullancağını öğrenmektir. Bu zorlu yolculukta geçmiş yeniden yazılacaktır. Zamanlar arasındaki yolcuklarında hem kendilerine dost hemde düşman edineceklerdir. Kitabın başlarında olaylar iyi yönde giderken sonlarına doğrum çok şaşıracağınız iyi bir olacak. Kötü haber en son verilir ama maalesef kötü bir olayda tam olarak kitabın sonunda yer almaktadır. Ben bu olaya çok şaşırmış, aynı zamanda baya üzülmüştüm. Sizlerde şimdiden hazırlansanız iyi olur. İlk kitapta olaylarda yoğun bir aşk duygusu varken ikinci kitapta daha çok aile sevgisi üzerinde durulduğunu görmekteyiz. Konuya ayrıntılı girmeyeceğim; çünkü kitaptaki olaylar kısa sürede geliştiğinden çok fazla yaşanan olaylar var ve bunlar aşırı ayrıntılı. Aynı zamanda ilk kitaptan farklı olarak karakter kadrosu çok geniş. Başlarda alışırım diye düşünsemde hiç alışamadım, kitabın sonuna kadar karıştırdım. Anca üçüncü kitapta yerli yerine oturdu. Tabi bu gözünüzü korkutmasın. Çünkü ne kadar karışsada kitabın heyecanını bozmuyor. Şimdi sizlere bu kitabı diğer kitaplardan ayıran özelliğini söyleyeyim. Bu kitabı farklı kılan en önemli özellik geçmişte yaşamış önemli insanların bu kurguda yer alması. Bu önemli kişilikler Diana ve Mathew'in hikayesinin tamamlamasında yardım ediyorlar. 
Sizlere birazda kitabın yazım dilinden bahsedeceğim. Kitap ilk kitapta olduğu gibi sade bir dille yazılmış. Sadece kadrosu çok geniş olduğundan karışıklıklar mevcut olabiliyor. Kitap çok akıcı hiçbir şekilde elinizden düşürmeyeceğinize eminim. 
Evet arkadaşlar, bugünkü kitap yorumumun sonuna geldik. Eğer fantastik kitapları özelliklede romantik-fantastik karışık tarzda kitap türlerini seviyorsanız Ruhlar Üçlemesi serisine en kısa zamanda başlamanızı tavsiye ederim. Hatta kitaba karşı ön yargılarınız varsa ilk olarak dizisini izleyebilirsiniz. Tabi dizinin sadece ilk sezonu var. O da ilk kitabı konu almış ama unutmayınki kitap daha ayrıntılı ve daha güzel. Artık gevezeliği bırakmamın vakti geldi😅 Kendinize iyi bakın. Bol kitaplı günler 😊
                                                                    
                                                                    ⭐⭐⭐
                                                                   PUAN: 5/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder