Sayfalar

23 Eylül 2020 Çarşamba

KİTAP ALIŞVERİŞİM-4 (EYLÜL)



 Herkese merhaba arkadaşlar. Nasılsınız? Günleriniz nasıl geçiyor? Artık okullar başladı. Yoğun tempolara geri dönmüşsünüzdür. Tabi bu tempoyu özlemiş olmanız çok muhtemel. Çünkü uzun süredir evde tıkılıydık. Tabi şu günlerde mümkün olduğunca tıkılı kalmamız hepimiz için daha iyi olacaktır. Benim günlerim işte çalışmakla geçiyor. Maalesef yoğun bir tempoda çalıştığımdan çok yorgun oluyorum. Bir önce ki yazımda sizlere kitap alışverişi yaptığımdan bahsetmiştim. Ben hastanede çalışmaya başladığımdan dolayı, yirmi dört saat nöbet tutarak çalışıyorum. Bundan dolayı kitap alışverişimde elimi bonkör tutmuş olabilirim😂 Sırf nöbetlerde geceleri okurum diyeydi. Tabi bu amacıma ulaşamadım. Çünkü fazla yorgun oluyorum. Kitabı okumama bile gerek kalmadan, sadece kapağını açmam uykumun gelmesine sebep oluyor. Aslında böyle bir durumu ilk defa yaşıyorum. Önceden insanlar kitap okurken uykusunun gelmesine çok şaşırırdım. Heralde kitap sıkıcı yada kitabı sevemedi derdim. Ama gelin görün ki sebep onlar olmayabiliyormuş. Bende olduğu gibi yorgunluk buna neden olabiliyormuş. Umarım tempoda bir azalma olurda bende rahat rahat kitap okuyabilirim.

Hepimizinde olduğu gibi benimde kütüphane oluşturma hayalim var. Bu son alışverişimle beraber toplam 177 kitabım oldu. Aslında sayı olarak çok gibi görünsede maalesef az. Okunacak o kadar çok kitap var ki... Ve bir de bu sayıdaki bir kitap tahminimce bir buçuk kitaplık kadar kitaplık dolduruyor. Eh bende dolu ve okunmuş kitaplardan oluşmuş bir sürü kitaplık istiyorum. Bundan dolayı aldığım kitapları hemen bitirip yenilerini almak istiyorum. Sırf bu düşünceden dolayı okuduğum kitaplardan zevk alamamaya başladım. Sanki bitirmek için okuyormuşum gibi geliyor,  okumak için değil. Umarım bu durum yakın vakitte düzelir. Evet arkadaşlar, çok fazla gevezelik ettim. Şimdi konumuza dönelim.

Geçen yazımda bahsettiğim üzere bu ayın on üçü gibi hızlı bir kitap alışverişi yaptım. Burada hızlıya özellikle vurgu yapmak istiyorum. Çünkü beni pişman eden bir alışveriş oldu.Her zaman ki gibi bu alışverişimi de kitapsepeti.com adresinden yaptım. Benim hesabımda favoriler kısmına almak istediğim kitapların listesini oluşturdum. Tabi hepsi yok. Sitede gezerken gördüklerim kısmıyla olanlar var bu listede. Normalde kitap alırken bir kısmını favorilerden bir kısmınıda sitede gezerek, gözüme kestirdiğim kitaplardan seçerek alırdım. Ama bu sefer hepsini favorilerimden aldım. Sitede hiç gezinmedim ve pişmanlığımın sebebi oldu. Çünkü yeni çıkan kitaplar varmış. Özellikle okuduğum serilerden bazılarının çıkmış kitapları var. Mesela Cam Şato'nun devamı çıkmış yada en çok merak ettiğim Alacakaranlık serisinin yan kitabı tarzında bir kitabının çıkması oldu. Stephenie Meyer, son kitapta olayları Edward'ın gözünden anlatmış. Çok merak ediyorum bunu. Şuan size bunu yazarken bile meraktan çatlamak üzereyim. Bundan dolayı bu alışverişte aldığım kitapları hemen bitirip almam gerek. Elimde bunlar varken alamıyorum. Çünkü elimde fazla kitap olunca okuyamıyorum. Eh, yinede pişmanlığımın sebebinin kitapların kötü olmayışını size anlatmış oldum. Tabi okuduklarıma göre diyorum bunları. Yinede hepsi çok tatlı duruyor😇 Bu alışverişimde toplam yedi kitap aldım. Aralarından birisi hediye olarak bana geldi. Altı kitap fiyatı ödedim. 159 TL civarında bir ücret ödedim. Aldığım kitaplardan indirimde olmayanlar vardı. Bundan dolayı fiyatı kabarık tuttu. Şimdi sizlere aldığım kitapların listesini ve fiyatlarını liste halinde vereceğim:

1. Isla ve Mutlu Son 19,90 TL

2. Uzak Yıldızlar 23,04 TL

3. Aristo ve Dante Evrenin Sırlarını Keşfediyor 24,68 TL

4. Zamanın Dönüşümü 40,19 TL

5. Akhilleus'un Şarkısı 25,20 TL

6. Yeşilin Kızı Anne 25,95 TL

7. Yara İzi ( Hediye olarak geldi ) Güncel fiyatı 29,90 TL

Evet, işte bütün aldıklarım bunlardan ibaret tuttu. Hediye olarak gelen kitap bugün indirimde ve 29,90 TL. Konusu nasıl bilmiyorum ama içlerinden tasarım olarak en çok beğendiğim Yara İzi olmuştu. Tabi daha okumadım. İlk olarak okuduğum Uzak Yıldızlar oldu. Seriyi tamamen bitirmek istedim ve bitti. Belki bir sonraki yazımda sizlere serinin kitaplarını tek tek anlatmak yerine topluca Ay Günlükleri'ni anlatırım. Tabi öyle bir şey yaparsam uzun bir yazı olacaktır. Nede olsa uzun ve güzel bir seriydi. Bugün de yeni kitaplar arasında Aristo ve Dante Evrenin Sırlarını Keşfediyor'a başladım. Uzun zamandır merak ettiğim bir kitaptı. Daha başlardayım ama güzel bir başlangıç yaptını düşünüyorum. Şuan yazımı bitirip hemen kitaba koşmak istiyorum. Aşk maceraları özlemişim😂 

Ben artık gidip kitabımı okumak istiyorum. Umarım kısa bir sürede kitapları bitiririm de sizlerle yeni alışveriş yazısı paylaşırım. Kendinize iyi bakın millet. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, bol kitaplı günler! 💫 

3 yorum:

  1. Yeni kitap almaya bayılıyoruz. Ama gözümüz okumadıklarımızda. Kitap fiyatları çok yüksek evet. Ben bir kaç aydır kitapyurduna geçtim. Düzenli alıverişlerde hafif indirimler yapıyor. Aslında farklı sitelerden sepet oluşturup öyle almalı da o kadar bol vakit kimsede yok :) İyi okumalar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katılıyorum size :) Sizlerede iyi okumalar dilerim.

      Sil
  2. . Abraço, e continuação de Boas Festas, com muita saúde.

    YanıtlaSil