Sayfalar

5 Mayıs 2020 Salı

KİTAP ALIŞVERİŞİM-3 (MAYIS)


Herkese merhaba arkadaşlar. Uzun bir aradan sonra sizlerle yeni bir yazıyla karşınızdayım. Nasılsınız? Günleriniz nasıl geçiyor? Benim her zamanki gibi gidiyor. Diğer yazılarımdan tek farkı yeni bir kitaba başlamış olmam. Şuan bu yazıyı bile zor yazıyorum. Çünkü kitabı bir an önce okumak istiyorum. Çok heyecanlı gidiyor. Sır yumağından oluşmuş bir kitap. Tabi bugünkü bu yazım bu kitap hakkında olmayacak; fakat bu kitap Mayıs ayı için yaptığım kitap alışverişi arasından seçtiğim kitaptır. Bilin bakalım hangisi? Morgan Matsın'ın, İkinci Şans adlı kitabına dün başladım. Şuan 132. sayfadayım. Düşünün ne kadar heyecanlı. Bildiğiniz üzere Morgan Matson'ın bir diğer kitabı olan Amy ve Roger'ın Efsanevi Yolculuğu adlı kitabını da okumuştum. Hatta onun yorumunu sizlerle paylaşmıştım. İncelemek isterseniz linke tıklayabilirsiniz. (https://reatherfeather.blogspot.com/2019/11/amy-ve-rogerin-efsanevi-yolculugu.html) Bu kitabı da bir içim suda bitirmiştim. Yazarın kitapları çok hoşuma gitmeye başladı. Neyse konumuzdan çok saptım. Artık dönüş vakti geldi. Arkadaşlar bugünki yazı biraz kısa olcak şimdiden buna değineyim ☺️
Yakın vakitte elimde okumadığım kitap kalmayınca bende yeni kitaplar alma kararı aldım. Dokuz tane kitap aldım. Şuna kadar yaptığım en büyük kitap alış verişim bu oldu. Fiyat olarak beni zorladığından dolayı birde çok fazla kitap aldığımda okumadığımdan dolayı azar azar alıyordum. Ama bu sefer bildiğiniz üzere Covid-19 virüsü nedeniyle sık sık sipariş verip, kargoda çalışan kişilerin işlerini rahatlatması için fazla aldım. Sizlerde böyle yaparsanız onlar için kolaylık sağlamış olursunuz. Bu dönemde hassas davranmamız gerek. Bildiğiniz üzere ki ben kitaplarımı tek bir siteden alıyorum. okuoku.com sitenin adresi budur. Tabi artık ismini değiştirmişler, Kitap Sepeti yapmışlar. Girince şaşırmayın ☺️ Benim bu sitede alacağım kitapların belirlenmiş bir listesi var. Favorilerime ekliyorum. Bu liste düzenli değil. Çünkü kimi kitaplar seri şeklinde ve ben sadece ilk kitabı ekliyorum yada bazen eklemeyi unuttuğum kitaplar oluyor. Bir gün bu listeyi düzenlediğimde sizlerlede paylaşabilirim. Şimdi gelelim kitaplara ve fiyatlarına. Size listeleme halinde bilgi vereceğim. Geçelim bakalım neler aldım:
1. Hekate'nin Kızları: Instagram'da çok sık denk gelince merak edip bende aldım. Toplam 512 sayfa. Fiyatı da 25,20 TL.
2. İsyan: Yine Instagramda çok denk geldiğim ve merak ettiğim kitaplardan biriydi. 296 saydan oluşuyor. Fiyatı 14,90 TL.
3. Winter: Ay Günlükleri Serisi'nin devamı olduğundan aldım. Artık bu seriyi bitirmenin vaktinin geldiğini düşünüyorum 😂  Aldığım kitaplar arasında en kalını buydu. 800 sayfa. Fiyatı 29.25 TL.
4. Hayat Kitabı: Yine bir seri daha. Cadıların Keşfi adlı serisinin üçüncü kitabı. Sayfa sayısı 616. Fiyatıda 31,49 TL.
5. İkinci Şans: Tamamen almak istediğim için aldım. Başka nedeni yok😂 432 sayfa. Fiyatı 21 TL.
6. The Book Of  M: Kıyamet Başlıyor!: Yine Instagram'da denk geldiğim kitaplardan biriydi. Tabi bir, iki ay önce denk geldim ve yeni alabildim.  Sayfa sayısı yok. Fiyatı 23,40 TL.
7. Lola ve Komşu Çocuk: Yine bir seri ve yine ben 😂 320 sayfa. Fiyatı 26,60 TL.
8. Yalancı Aşklar Sokağı: Betül Güçlü'nün bütün kitaplarını okumayı hedefliyorum. Fiyatı 19,90 TL.
9. Prenses ve Hayranı: Geekerella adlı kitabın yan serisi olduğunu duydum. Bakalım okuyunca ne olduğunu göreceğim. Fiyatı 19,90 TL.
Evet arkadaşlar. Aldığım kitapların hepsi bunlar. Etiket tutarı 358,98 TL. Ben indirimli aldım ve 211,64 TL ödedim. 
Bugünkü yazımın sonuna geldik. Bir sonraki yazımda kitap yorumuyla karşınızda olacağım. Kendinize iyi bakın, bol kitaplı günler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder